lördag 10/12

Kom hem från Isabelle för ett tag sen och sitter nu i soffan och kollar på när min syster gör nå godis i köket, tror dock inte att det går nå bra för henne, haha.
Jag ska snart gå och plocka ur sakerna ur min väska och sen kanske hjälpa min syster. Har inget intressant att blogga om, så kom med förslag på vad ni vill se för inlägg.


Juste, har glömt att berätta att förra helgen så var min bästis här så jag umgicks med henne fredag kväll och sedan lite på lördag morgon innan hon åkte hem. Men det var kul att äntligen få träffa henne igen, har saknat henne så! Saknar henne redan :(  Vet inte när jag får träffa henne igen men får hoppas på att det blir snart. Hon bor i Göteborg för er som inte vet det, så därför kan vi inte träffas så ofta.



Kommentarer
Postat av: maja

fan va tråkigt att man missa att bella var här :/ aja det blir väl fler gånger :)

2011-12-11 @ 15:30:37
URL: http://ssundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0