hejhej!

Sitter och väntar på att tiden ska gå, har sovmorgon idag och bussen går inte först typ 9.20 och jag är klar nu så det sög ju! Funderar på om jag ska äta frukost igen, börjar bli hungrig. hehe
Kommer antagligen inte blogga någonting mer under dagen, men har nån tidsinställd tror jag. Slutar 15.40 idag så är väl hemma runt fem nångång och direkt när jag kommer hem ska jag till Sågmyra och få massage, najs!
Nu ska jag gå och göra nånting annat för att fördriva tiden, hejdå!

Har förresten mina fina nya röda byxor på mig idag ;) Dock är dom illröda och inte typ orangea eller vad det nu ser ut som på bilden. Alla kommer antagligen tycka dom e skit fula men jag och Theres tyckte dom va lite små coola så vi var tvungna och köpa dom. Nog om det, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0