23 december

Hejsan!

För er som har missat så är det julafton i morgon. Fast kan inte påstå att det känns som att det är det, men det blir nog bra ändå.
.
Min klänning som jag ska ha i morgon var försenad med typ en vecka så jag var lite orolig att jag inte skulle få den i tid till julafton men det fick jag så var och hämtade den i onsdags. Haha och det berättar jag idag? aja.
Hur klänningen ser ut på får ni se i morgon men här är en bild ifrån hemsidan;
Nu var det så att klänningen tydligen inte fanns kvar men den är från HM iallafall.
Så då får ni se den i morgon.
.
Idag så har jag inte gjort så mycket, dammsugit rummet, bakat(?) knäck och sen kommer jag inte ihåg om jag har gjort nå mer, haha ^^
.
Bloggar kanske lite mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0