2011-12-25

Hej på er!

Hoppas att ni hade en bra dag igår, det hade jag iallafall. Fick massa fina julklappar! Har inte orkat ta kort på dom men jag kan berätta va jag fick:
- Spotify premium
- Pengar
- Nån grej till datorn som gör att den inte blir så varm, hehe
- Armband
- Söt necesär (vet inte hur det stavas) med massa små saker i
- Påslakan
- Presentkort på HM, Gina Tricot och Lager 157
.
Sen tror jag inte att jag fick nå mer, eller jo lite godis (A)


Håller just nu på med att försöka fixa med spotify i mobilen och ska sen nån gång leta på nått att ha på mig och göra mig i ordning för vi ska till mormor och morfar och äta.
.
Ha en fortsatt bra dag! Jag bloggar kanske mer senare.


Bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0