en rubrik typ

Frågade ju er här om hur jag skulle göra med mitt hår,
har nu gjort en av sakerna nämligen klippt lugg!
Bad min kusin göra det igår, blev bra tycker jag.
Hade vart ännu bättre om min platttång ville funka också men ska köpa en ny imorrn så det löser sig, snodde lillasysters miniplatttång till luggen idag ;)  hehe

Ska färga håret senare i höst nångång, dock vet jag inte om det blir svart eller mörkbrunt, har inte riktigt bestämt mig än. Men jag tror det blir mörkbrunt så det nästan är svart.
haha ^^

Jaja nog om det, ska fixa lite med bilderna från Stockholm sen och få bilderna från min systers kamera, det kommer även bilder på det jag köpte där, om ni vill ha det?
Men det kommer nog upp imorrn.


så vart det :)
ni får stå ut med den extremt fna bilden :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt-hög!

2011-08-23 @ 19:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0