27 april!

Blev en sväng till Borlänge idag med mamma och mina syskon.
Vi käkade på MAX va på Dollar store och Kupolen. Massa trevligt!

Köpte ett par balskor, jag är iallafall nöjd så det blir bra :)
Hittade en massa annat som jag köpte också men det kommer bilder på det senare, om ni vill ;)

Bilder på skorna kommer också sen, tog nån fin mobil bild så kan "skicka" den hit till bloggen sen så får ni se på ett ungefär hur dom ser ut. Fast det kanske är helt ointressant, haha.

Nu över till nått annat massa mer trevligt, intressant och mysigt
Jag är förkyld, som fan!!  Jävla pollen :@  Ont i halsen har jag också, synd om mig! :(

Nej nu ska jag ta och äta, så HEJDÅ


(bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0