14 april 2011

Tjo!

Håller på och fixar lite inför imorrn, åker nämligen till Göteborg då så bloggningen i helgen kommer inte va så bra. Men det är ni ju vana med när det gäller min blogg ;)

haha

Har bara lite små grejer som tandborste och så kvar att packa sen är all packning klar!
Har dessutom för första gången inte lyckats fått med mig hela garderoben i resväskan, BRAVO EMMA!
Fast jag kommer säkert glömma nått, så är det alltid...
Men tur att jag ska till Bella så jag kan sno nått av henne om det behövs, hehe

Nej nu ska jag städa mitt marsvins bur och mitt rum.
Det kanske kommer nått mer inlägg ikväll men annars så hörs vi på typ måndag eller nått.

Ha en bra helg!

(kanske fixar några tildsinställa inlägg så det inte är helt dött här ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0